Veelgestelde vragen

Onderstaand hebben wij de meest voorkomende vragen onder elkaar gezet. Mocht uw vraag er niet tussen staan kan contact met ons worden opgenomen via +31 (0)85 – 273 67 05 of door een email te sturen naar info@partyservicecompleet.nl.

Contact

Wat zijn de contactgegevens van Party Service Compleet?
Party Service Compleet
Reedijk
2A
3274 KE
Heinenoord
+31 (0)85-2736705
info@partyservicecompleet.nl
Wat zijn de openingstijden van de ophaal locatie voor verhuurgoederen?
Party Service Compleet is uitsluitend open op afspraak. Na het plaatsen van een reservering en het bevestigen van de offerte neemt een medewerker contact u op om een afspraak te maken.

Reservering

Kan er na een reservering op de website nog kosteloos geannuleerd worden?
U kunt na het plaatsen van een reservering nog kosteloos annuleren. Na het plaatsen van een reservering ontvangt u binnen 24 uur een vrijblijvende offerte. Indien u akkoord geeft op deze offerte (online ondertekenen) dan reserveert u de artikelen.
Kan ik mijn reservering nog aanpassen na het plaatsen?
Dit is geen enkel probleem. Neem hiervoor contact met ons op per mail (info@partyservicecompleet.nl) of per telefoon (+31 (0)85 – 273 67 05).
Ik heb binnen 24 uur geen offerte van Party Service Compleet ontvangen, wat nu?
Wij streven ernaar om u binnen 24 uur een passende offerte aan te bieden. Het kan voorkomen dat dit door drukte of andere omstandigheden niet binnen de gestelde termijn lukt. Wij proberen u hiervan op de hoogte te stellen. Mocht dit onverhoopt niet zijn gebeurd, kunt u bij vragen altijd per mail of telefonisch contact met ons opnemen.

Bezorging

Wat zijn de bezorgkosten van de verhuurgoederen?
De transportkosten kunnen verschillen per verhuur opdracht of evenement. Mochten er transport kosten worden door gerekend staat dit altijd op de offerte vermeld. mocht u vragen hebben kunt u altijd contact opnemen.

Betaling

Wordt er een verplichte borg gerekend voor het huren van artikelen?
In bepaalde situaties kan het voorkomen dat er een borg gerekend wordt.
Hoe kan ik betalen?
U kunt bij Party Service Compleet contant betalen of per bankoverschrijving.
Copyright
©2024
Ontwikkeld door
Swartwebdesign B.V.
Huurperiode wijzigen

Huurperiode

Graag uw gewenste huurperiode hieronder aangeven. De huurperiode omvat de daadwerkelijke periode waarin u de huur wenst. Houd er rekening mee dat de bezorging (de dag ervoor) en het afhalen of retourneren (de dag erna) niet worden meegerekend in de huurperiode.